Müügitingimused
Lillelapse e-poe müügitingimused, ostu-müügilepingu kehtivus
Meie kodulehel www.lillelaps.ee peab klient eelnevalt valima, kas ta soovib siseneda Lillelapse e-poe või Lillelapse Mängustuudio lehele, mõlemaid opereerib Lillelaps Entertainment OÜ (registrikood 16138798), asukohaga Savi 7, Pärnu.
Käesolevad müügitingimused kehtivad Lillelapse e-poest tellitud kaupade ostu-müügilepingule (edaspidi Leping), mis sõlmitakse Lillelaps Entertainment OÜ (edaspidi Müüja) ja kliendi (edaspidi Ostja) vahel. Leping jõustub Müüja ja Ostja vahel alates tellitud kauba eest tasumisele kuuluva summa laekumisest Müüja arvelduskontole.
Lillelapse e-poe hinnainfo
Müügitingimused kehtivad e-poest kaupade ostmisel ja tellimisel. Hinna-, toote- ja tarneinfot näeb konkreetse kauba tootelehel.
Kõikide kaupade hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest, mis kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel. Pärnu kesklinna piires kauba kättetoimetamine tasuta (valida “Erikokkuleppel”).
Samuti ei lisandu tasu alates 50-eurosest ostust. Müüja jätab enesele õiguse toodete ja postikulude hindasid ning tingimusi muuta ilma sellest ette teatamata. Üldjuhul siiski teeb Müüja seda sotsiaalmeedia konto vahendusel.
Lillelapse e-poest kaupade tellimine
Peale soovitud toodete lisamist ostukorvi ning selle õigsuse kinnitamist, saab klient tellitud kauba eest tasuda endale sobiva pangalingi kaudu või eraldi ülekandega e-mailile tulnud arve alusel. Makseid vahendab Montonio Finance.
Tasumine toimub väljaspool Müüja internetilehekülge vastava panga turvalises keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
Müüja on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.
Lillelapse e-poest tellitud kauba kohaletoimetamine, taganemisõigus
Peamiselt saadame kaupa Eestisse, aga ei ole välistatud ka teised EL liikmesriigid. Kauba kättesaamiseks on ostjal järgnevad valikud: Omniva või Itella pakiautomaat, tähitud paki saatmine või Pärnus kauba üleandmine käest kätte (valida “Erikokkuleppel”).
Kauba saatmiskulud alla 50-euroste ostude puhul kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures. Eestisisesed saadetised laosolevate kaupade puhul jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 4 tööpäeva jooksul alates Lepingu jõustumisest.
Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 14 kalendripäeva jooksul. Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada kuni 45 kalendripäeva jooksul. Seda toodete puhul, mis ei ole meil laos.
Viimaste puhul on iga toote juures vastav tarneinfo eraldi välja toodud. Kui Ostja lisab ostukorvi nii laos olevad kui tellitavad tooted, mille tarneaeg ületab 1 nädalat (7 päeva), võtab Müüja Ostjaga ühendust, et täpsustada Ostja eelistusi kauba kättesaamisel (kas Ostja soovib saada kõike ühe saadetisena ja ootab ära ka tellitava kauba või soovib laos olevaid kaupu saada kätte varem tellitavast kaubast).
Pärast tellitud kauba kättesaamist on Ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul. Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik, tegu on toodetega, mille puhul ei saa me edaspidi tagada hügieeni (nt pesu) või tooteid, mis on personaliseeritud (millele on kantud kliendi poolt soovitud tekst).
NB! Erisus! Tooted, mis on meie e-poes pikema tarneajaga (alates 10 päeva), on tooted, mille tellime spetsiaalselt Ostjale oma välismaistelt koostööpartneritelt peale Lepingu jõustumist. Juhul, kui sellised tooted maksavad üle 200 euro, on nende tagastamine võimalik ainult kokkuleppel Müüjaga ja Ostja peab olema valmis tasuma tagastamise postikulud!
Näide: Müüja müüb oma Saksamaa koostööpartneri lastetoa mööblikomplekti, mis maksab 2000 eurot ja on selle tarneajaks märkinud 10 või enam päeva. Tellime selle kauba spetsiaalselt Ostjale peale Lepingu jõustumist (tegu ei ole tootega, mis on meil laos). Oleme kindlad, et meie poolt väljastatud info kauba mõõtmete, materjalide, omaduste ja kasutamise kohta on piisav teadliku ostuotsuse tegemiseks. Enne ostuotsuse tegemist oleme valmis igakülgselt Ostjat abistama, saates talle täiendavat infot, dokumente või fotosid-videosid tootest. Seega peab Ostja olema veendunud, et talle sobib Müüja poolt pakutava kauba ostmine Müüja poolt näidatud tarne- ja lepingutingimustel. Müüja ei saa võtta endale kohustust tasuda suure mööblikomplekti tagastamise eest Saksamaale lihtsalt sellepärast, et Ostja mõtles ringi. Müüja on kohustatud kauba tagasi võtma vaid juhul, kui Ostja on saanud Müüjalt defektiga toote, vale toote või toote, mille tooteomadused erinevad oluliselt Müüja poolt antud tooteinfo põhjal lubatust.
Endiselt ei rakendu see erisus tellitavatele toodetele (tarneajaga alates 10 päevast) juhul, kui toote maksumus jääb alla 200 euro või laosolevate kaupade puhul maksumusest hoolimata.
Tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi ostetud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks, kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Müüjal õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Kauba tagastamiseks tuleb hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest saata taganemissooviga kiri e-mailile info@lillelaps.ee.
Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või defektiga toode vms asjaolu, mis viitab Müüja poolsele eksimusele või muule asjaolule, mida võib tõlgendada puuduliku või vale info andmisena Müüja poolt).
Müüja tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik Ostjalt lepingu alusel saadud tasud (va postikulu juhul, kui tegu ei olnud Müüja poolse eksimusega).
Müüja võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja reaalselt tagasi saanud (ei piisa vaid Ostja poolsest kinnitusest, et ta on kauba tagastanud).
Pretensioonide lahendamine, isikuandmete töötlemine
Müüja vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal.
Vastava eelduse ümberlükkamine on Müüja kohustus. Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@lillelaps.ee või helistada telefonil: 56657120.
Müüja ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale. Müüja vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
Kui Ostja ja Müüja ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
Müüja kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
Müüjai saadab Ostjale uudiskirju ning pakkumisi Ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ta on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest andes sellest meile teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.